Kapat
Gaziantep'ten
Dünyaya açılan
Eğitim Ekolü

Ölçme ve Değerlendirme Birimi

ANASINIFI

1: Periyodik Kazanım Değerlendirme
Eğitim-öğretim yılı boyunca, kurumumuz ölçme değerlendirme birimi koordinatörlüğünde, aylık olarak devam eden ölçme çalışmaları (gözlem ve gözlem formları, anekdot kayıt formları, kontrol listeleri), öğrencinin gelişiminin en iyi şekilde analiz edilmesine yardımcı olur. Böylece öğrencinin ne bildiği, nasıl anladığı, neler yapabildiği, hangi ihtiyaçlarının karşılanabildiği ve ilgi alanları hakkında veriler toplanarak, öğrencinin göstermiş olduğu gelişim ile ilgili değerlendirme yapılır. Bu veriler ile ihtiyaçları gözden geçirilen çocuklar, gerekli görülen konularda desteklenir.

2: Bireysel Gelişim Dosyası (Portfolyo)

Portfolyo; öğrencinin, eğitim yaşantısından, kendi inisiyatifleri doğrultusunda seçtiği kesitleri(deney, şarkı, drama, vs.), yalnızca anne-babasına sunduğu bir süreçtir. Portfolyosunu ailesiyle birlikte gözden geçiren çocuk, kendisinin nasıl geliştiği yönünde bilinçlenirken, yarattığı ve yaptığı işlerle onur duymasını sağlar. Çocuğun öz değerlendirme fırsatı bulduğu bu süreç, öz güvenini ve öz sayısını arttırır. Öğrenme gücünün bilinçli bir biçimde farkına varmasını sağlar. Etkin çalışmalar yapma doğrultusunda cesaretlendirir ve güdüler. Bireysel stilini belirginleştirir.

İLKOKUL
İlkokul kademesinde geleneksel ve tamamlayıcı ölçme araçları birlikte kullanılır. Okulumuzun kurumsal sınavları olan Giriş Düzey Belirleme (GDBS), Genel İzleme (GİS) ve Genel Erişi Sınavları (GES) ile öğrencilerin sene başındaki, dönem ortalarındaki ve dönem sonlarındaki akademik başarıları ölçülür. Dış kaynaklı sınavlar ile öğrencilerin objektif olarak akademik durumunun ölçümü sağlanır. Öğretmenler tarafından yapılan yazılı sınavlar ve konu tarama testleri değerlendirilir ve yazılı geri bildirim verilir. Öğrencilerin okuma ve yazma becerileri ayrıca değerlendirilir. K12NET bilgi sistemi kullanılarak öğrencinin kişisel gelişimi takip edilir ve gelişimine yön verilir. Ayrıca Beden Eğitimi, Sanat ve İngilizce derslerinde de tamamlayıcı ölçme araçları kullanılır.
Yapılan sınav sonuçları öğretmenler ve ölçme değerlendirme direktörü, rehber öğretmen ve idareci tarafından toplantı yapılarak değerlendirilir. Değerlendirmede madde analizi, konu analizi, öğrenci /sınıf /şube bilgi haritası, öğrenci gelişimi takibi, ders başarı ortalaması takibi (yıl içi, yıllara göre) yapılır. Tespit edilen kazanım eksikleri üzerinden öğrenciler etüt çalışmalarına dahil edilir. Öğrencilerin eksikleri giderildiği gibi farklı çalışmalarla yetkinliklerin arttırılması hedeflenmektedir.

ORTAOKUL
Ortaokul kademesinde geleneksel ve tamamlayıcı ölçme araçları birlikte kullanılır. Okulumuzun kurumsal sınavları olan Giriş Düzey Belirleme (GDBS), Genel İzleme (GİS) ve Genel Erişi Sınavları (GES) ile öğrencilerin sene başındaki, dönem ortalarındaki ve dönem sonlarındaki akademik başarıları ölçülür. Dış kaynaklı sınavlar ile öğrencilerin objektif olarak akademik durumunun ölçümü sağlanır. Türkiye genelinde seçkin yayınevlerinin deneme sınavlarına kurumsal olarak katılım sağlanır. Öğretmenler tarafından yapılan yazılı sınavlar ve konu tarama testleri değerlendirilir ve yazılı geri bildirim verilir. Ayrıca Beden Eğitimi, Sanat ve İngilizce derslerinde de tamamlayıcı ölçme araçları kullanılır. K12NET bilgi sistemi kullanılarak öğrencinin kişisel gelişimi takip edilir ve gelişimine yön verilir.
Yapılan sınav sonuçları öğretmenler ve ölçme değerlendirme direktörü, rehber öğretmen ve idareci tarafından toplantı yapılarak değerlendirilir. Değerlendirmede madde analizi, konu analizi, öğrenci /sınıf /şube bilgi haritası, öğrenci gelişimi takibi, ders başarı ortalaması takibi (yıl içi, yıllara göre) yapılır. Öğrencilerin eksikleri giderildiği gibi farklı çalışmalarla yetkinliklerin arttırılması hedeflenmektedir.

KOLEJ VE FEN - TEKNOLOJİ LİSESİ
Özel Sanko Koleji ve Fen - Teknoloji Lisesinde geleneksel ve tamamlayıcı ölçme araçları birlikte kullanılır. Okulumuzun kurumsal sınavları olan Giriş Düzey Belirleme (GDBS), Genel İzleme (GİS) ve Genel Erişi Sınavları (GES) ile öğrencilerin sene başındaki, dönem ortalarındaki ve dönem sonlarındaki akademik başarıları ölçülür. Dış kaynaklı sınavlar ile öğrencilerin objektif olarak akademik durumunun ölçümü sağlanır. Türkiye genelinde seçkin yayınevlerinin deneme sınavlarına kurumsal olarak katılım sağlanır.
Sınıf seviyesine göre kademeli olarak deneme sınav sayısında artış olur. 12. Sınıf öğrencilerimize her hafta YGS-LYS deneme sınavı yapılmaktadır. Farklı yayınevlerinden temin edilen sınavlarla öğrencilerin farklı seviyede ve farklı bakış açısıyla yazılmış soruları görmeleri ve aşinalık kazanmaları sağlanır.
Öğretmenler tarafından yapılan yazılı sınavlar ve konu tarama testleri değerlendirilir ve yazılı geri bildirim verilir. Ayrıca Beden Eğitimi, Sanat ve İngilizce derslerinde de tamamlayıcı ölçme araçları kullanılır. K12NET bilgi sistemi kullanılarak öğrencinin kişisel gelişimi takip edilir ve gelişimine yön verilir.
Yapılan sınav sonuçları öğretmenler ve ölçme değerlendirme direktörü, rehber öğretmen ve idareci tarafından toplantı yapılarak değerlendirilir. Değerlendirmede madde analizi, konu analizi, öğrenci /sınıf /şube bilgi haritası, öğrenci gelişimi takibi, ders başarı ortalaması takibi (yıl içi, yıllara göre) yapılır. Öğrencilerin eksikleri giderildiği gibi farklı çalışmalarla yetkinliklerin artırılması hedeflenmektedir.

Neden
Özel Sanko Okulları?
  • Modern derslikleri, spor alanları, laboratuvarı ve atölyeleri, 
  • Güçlü teknolojik alt yapısı, 
  • Sınıf düzeyi uzman öğretmenlik sistemi, 
  • Nitelikli akademik kadrosu, 
  • Sanat ve Spor alanlarına yetenek ölçeğiyle doğru yönlendirme, 
  • Üst düzey eğitim-öğretim programı 
  • Öğrenmeyi zenginleştirici etkinlikleri, 
  • Üst düzey yabancı dil eğitim-öğretim programı, 
  • Bütün insan yetiştirme amacıyla hazırlanmış ulusal ve uluslararası eğitim-öğretim programı, 
  • Ve daha birçoğu için…. 
Veli Yorumları
Mehmet Özer

Merhabalar, ben 1-A sınıfından Pelin Özerin babasıyım. Sene başında çocuğumuzu okula gönderme konusunda çok çekingen kalmıştık. Fakat Hülya hanım ile yaptığımız görüşme sonucu.. » Devamını Gör

Mehmet Özer

EYLEM AKINAL

Tıpkı yüz yüze eğitim verir gibi kararlı, istikrarlı ve dahası disiplinli davranan okulumuza teşekkür ederim. 1. sınıf öğrencisi kızımın okul ve okuma hevesi beni hep en heyec.. » Devamını Gör

EYLEM AKINAL

Zeynep Özer

1A sınıfımızın Güzel Yürekli Öğretmeni Sevgi Uğur’a uzaktan eğitimde hissettirdiği sevgisini, her bir çocuğun gelişimine göre yaklaşımını, ders sırasında ve her bir dersin son.. » Devamını Gör

Zeynep Özer

Saime Kutlu Altınbaş

Online okuma yazma nasıl ogretilir diye endişe ederken ikiz çocuklarıma emek, sabır ve birikimleriyle okuma yazmayı öğreten değerli ogretmenleriniz Fatma Sevin ve Baran Fırat .. » Devamını Gör

Saime Kutlu Altınbaş

Seda Karaşişek

Pandemide ilk okul 1. sınıfa başlayan kızım online eğitim ile 2 ay içerisinde okuma yazmayı öğrendi. Öğretmenimiz Sibel Doğan a çok teşekkür ederim. Bu süreçte tecrübesi,sevgi.. » Devamını Gör

Seda Karaşişek

Seda Karaşişek

Pandemi döneminde 1. sınıfa başlayan kızım için çok endişeliydim,okuma yazmayı nasıl öğrenecekleri konusunda tereddütlerim vardı. Ancak öğretmenimiz Sevgi Uğur ve onun deneyim.. » Devamını Gör

Seda Karaşişek

Tanıtım Filmimiz